X.:

                Vak vagyok és süket, és beszélni sem tudok.
                Érzelmileg mindig is az voltam, és most is
                egy szerteágazó, eszeveszett nagy gyökér vagyok.
                Nem tudom mi van odakint, és azt se tudom, mi idebent.
                Nem is érdekel, s e két közeget béna testem választja el.

Nép:
                 Eutanáziát, Eutanáziát!!!
                 Új pápát, eutanáziát!!!

 Y.:            
                 Most fogantam Julcsa hasába', me mögbaszta egy paraszt izibé'
                 Juccsa annya üzletasszony, apja vezírigazgatoú
                 És a tizenöt éves Júccsa szűni fog nekik parasztpulyát
                 Ki én vagyok, s telefosom majd a póját!
 Nép:            
                  Abortuszt, Abortuszt!
                  Új pápát, abortuszt!

Isteni közbenjárás: 
 
                  csssssssssssssssssssssssss, nyugodjatok meg emberek.
                  A vak mennybe megy, parasztok meg kellenek.                          
                  Nem kell ide új pápa, nem kell ide régi se         
                  Pápa nélkül is van Kunadacson mise!       

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://schweitzy.blog.hu/api/trackback/id/tr841875311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása