..a csatorna levében lubickolok a patkányokkal,

és kórusban cincogjuk hullámot keltő visszhangos dalunk,

    a jókedv levével átitatott lét piskótájába 

habzsolva falunk,

 s a vízen lebegő fossal derűsen elegyedünk, 

s azonosulunk.

Boldog, és igazi szarnak tartom magam, 

bár lehet, hogy Szar lettem, de nekem nem szar, 

                  csak nektek Becsület Bárányai.

Régen Dezső voltam, most Dőzsölő lettem,            

                  a Pokolba váltottam jegyet, 

mert ott a hátsó sorba,                                     

                 középre kaptam helyet.


          Cin cin cin cin cin

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://schweitzy.blog.hu/api/trackback/id/tr801873128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása